Thursday 6 March 2014

Happy birthday to my BIL


Happy birthday,abang yang !

Masa tengah shopping barang kedai dapat call dari my sister minta tolong buat kan kek hari jadi tema MU untuk penyokong tegar ni. Kebetulan sabtu tu bonda buat majlis tahlil untuk arwah bak, masak kat rumah angah hantar ke surau. Plan nya nak buat suprise sebab hari jadi my Bil ni dah lepas 3/2 hari tu tahun berapa tu biar lah rahsia ye. Hehe

So, saya buat kan kek ni khas untuk one and only abang ipaq. Butter kek di lapis dengan strawberry cream cheese dan topping untuk deco saya gunakan buttercream yang saya belajar dari chef noraini.

Alhamdulillah semua suka dengan kek ni dan mini pavlova kurang manis tu.
Kepada abang yang, Happy belated birthday !
Semoga di beri kesihatan yang baik untuk terus bersama kak yang melihat anak anak saudara adik tu membesar. Kuat kan semangat, bumi Allah ni luas terbentang dan rezeki Allah tu untuk mereka yang berusaha.
kepada my sister.. terus kan berjalan pedulikan kata kata orang dan anggap setiap dugaan yang datang tu ter selit hikmah hebat untuk kita.







budget pavlova

No comments:

Post a Comment

RESEPI RAHSIA TAT NENAS MAMA

Assalammualaikum,kesayangan semua. Lama saya tidak menulis sebarang entri. Alhamdulillah, TAT NENAS MAMA bagai di langgar taufan semenjak 3 ...